Konu
Ayrı eve çıkıp ofis gibi kullananlar ?
02-01-2017, 20:20:58
#7
constantine38
Bence mantıklı. Evde olduğun zaman mutlaka bir iş çıkıyor. Yada birisi geliyor konsantrasyonunu bozuyor.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi