Evde çalıştığım vakit hep işim yarıda kalmıştır. Evdekilerin seni bir çalışan olarak görmesi heleki internet işi yapıyorsan biraz zor olduğu için bende ayrı eve çıktım yemek dışında bir sorunum olmuyor. Çoğu zaman ailemleyim fakat iş saati belirlediğim süre içerisinde şahsi evimde bulunuyorum.