• 09-12-2016, 20:35:46
    #10
    Konuya istinaden puanım 850 aynı şekilde kredi kartı alamıyorum. Sebebi ne olabilir. Özel de çalışıyorum, maaş düzenli vs. ? Üniversitedeyken 3 tane gecikme olduğu için sıkıntı yaşamıştım bunun dışında 2 kredi kartım vardı, yapılandırarak kapattırdım. Ne zaman düzelir acaba? Bu arada kredi kartı 2 yıldır kullanmıyorum en son 2 yıl önce kapattırmıştım.
  • 09-12-2016, 20:40:56
    #11
    Ranay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belkide böylesi daha iyidir aynen öyle Kurtuldum diye düşünün ^^
    Aman hocam tekrar o batağa girmem zaten de bazı şeylerde illa ki lazım oluyor, o yüzden uğraşıyorum. Yoksa bi kere batırdı tekrar aman
  • 09-12-2016, 20:51:17
    #12
    MehmetS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman hocam tekrar o batağa girmem zaten de bazı şeylerde illa ki lazım oluyor, o yüzden uğraşıyorum. Yoksa bi kere batırdı tekrar aman

    Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya istinaden puanım 850 aynı şekilde kredi kartı alamıyorum. Sebebi ne olabilir. Özel de çalışıyorum, maaş düzenli vs. ? Üniversitedeyken 3 tane gecikme olduğu için sıkıntı yaşamıştım bunun dışında 2 kredi kartım vardı, yapılandırarak kapattırdım. Ne zaman düzelir acaba? Bu arada kredi kartı 2 yıldır kullanmıyorum en son 2 yıl önce kapattırmıştım.
    Herhangi bir yasal takip sürecinden sonra borç bitirilip bes yıl sorunsuz geçmeli.

    Yalnız ben yardimci olmak amaciyla genel bilgi olarak paylaşıyorum.
    Daha önce hakkınızda olan işlemler , yapılanlar ve benzeri konularda bilgim olmadığı icin problem olmaması açısından benden ziyade çalıştığınız. Bankayla görüşün
  • 09-12-2016, 21:34:51
    #13
    Ranay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    Herhangi bir yasal takip sürecinden sonra borç bitirilip bes yıl sorunsuz geçmeli.

    Yalnız ben yardimci olmak amaciyla genel bilgi olarak paylaşıyorum.
    Daha önce hakkınızda olan işlemler , yapılanlar ve benzeri konularda bilgim olmadığı icin problem olmaması açısından benden ziyade çalıştığınız. Bankayla görüşün
    Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Fakat benim herhangi bir yasal takip vs. olmadı. Yıl içerisinde 3 sefer asgari ücret ödediğimden dolayı bir sıkıntı yaşamıştım. Bir de 2 defa kendi isteğimle kredi kartımı yapılandırarak kapattırdım. Çünkü taksitlendirmek uygun oluyordu. Önceleri 6 ay dediler fakat 1 yıl olacak halen aynı durum mevcut :/
  • 09-12-2016, 22:30:54
    #14
    Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Fakat benim herhangi bir yasal takip vs. olmadı. Yıl içerisinde 3 sefer asgari ücret ödediğimden dolayı bir sıkıntı yaşamıştım. Bir de 2 defa kendi isteğimle kredi kartımı yapılandırarak kapattırdım. Çünkü taksitlendirmek uygun oluyordu. Önceleri 6 ay dediler fakat 1 yıl olacak halen aynı durum mevcut :/
    Kısa bir özel mesaj gönderiyorum
  • 09-12-2016, 22:46:48
    #15
    Çok ilginc hocam 3 avukat kapattim kkb notum 530 filan riskli ancak maas aldigim banka bana 2400 liralik kart gonderdi bankanizla detaylica gorusun derim ben arayip sordugumda bir sans verdik 6 ay duzenli kullan kredide verecez dedi temsilcimiz
  • 09-12-2016, 23:08:01
    #16
    exc3Lanc3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok ilginc hocam 3 avukat kapattim kkb notum 530 filan riskli ancak maas aldigim banka bana 2400 liralik kart gonderdi bankanizla detaylica gorusun derim ben arayip sordugumda bir sans verdik 6 ay duzenli kullan kredide verecez dedi temsilcimiz
    Hocam borcu ödeyince avukat mahkemedeki dosyayı kapatıyor mu yoksa benim icra dairesine gidip kapatmam mı lazım?
  • 10-12-2016, 00:44:49
    #17
    Avukat kendi kapatiyor hocam yazi yazarak zaten siz dosya masrafi vs oduyosunuz e-devletten ödeme sonrasi minimum 3 gün sonra takip edin kapanmassa baski yapin mutlaka kapatirlar ben oyle yaptim