Aman hocam tekrar o batağa girmem zaten de bazı şeylerde illa ki lazım oluyor, o yüzden uğraşıyorum. Yoksa bi kere batırdı tekrar aman
Konuya istinaden puanım 850 aynı şekilde kredi kartı alamıyorum. Sebebi ne olabilir. Özel de çalışıyorum, maaş düzenli vs. ? Üniversitedeyken 3 tane gecikme olduğu için sıkıntı yaşamıştım bunun dışında 2 kredi kartım vardı, yapılandırarak kapattırdım. Ne zaman düzelir acaba? Bu arada kredi kartı 2 yıldır kullanmıyorum en son 2 yıl önce kapattırmıştım.
Herhangi bir yasal takip sürecinden sonra borç bitirilip bes yıl sorunsuz geçmeli.
Yalnız ben yardimci olmak amaciyla genel bilgi olarak paylaşıyorum.
Daha önce hakkınızda olan işlemler , yapılanlar ve benzeri konularda bilgim olmadığı icin problem olmaması açısından benden ziyade çalıştığınız. Bankayla görüşün