Konuya istinaden puanım 850 aynı şekilde kredi kartı alamıyorum. Sebebi ne olabilir. Özel de çalışıyorum, maaş düzenli vs. ? Üniversitedeyken 3 tane gecikme olduğu için sıkıntı yaşamıştım bunun dışında 2 kredi kartım vardı, yapılandırarak kapattırdım. Ne zaman düzelir acaba? Bu arada kredi kartı 2 yıldır kullanmıyorum en son 2 yıl önce kapattırmıştım.