Ranay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belkide böylesi daha iyidir aynen öyle Kurtuldum diye düşünün ^^
Aman hocam tekrar o batağa girmem zaten de bazı şeylerde illa ki lazım oluyor, o yüzden uğraşıyorum. Yoksa bi kere batırdı tekrar aman