exc3Lanc3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok ilginc hocam 3 avukat kapattim kkb notum 530 filan riskli ancak maas aldigim banka bana 2400 liralik kart gonderdi bankanizla detaylica gorusun derim ben arayip sordugumda bir sans verdik 6 ay duzenli kullan kredide verecez dedi temsilcimiz
Hocam borcu ödeyince avukat mahkemedeki dosyayı kapatıyor mu yoksa benim icra dairesine gidip kapatmam mı lazım?