Herhangi bir yasal takip sürecinden sonra borç bitirilip bes yıl sorunsuz geçmeli.
Yalnız ben yardimci olmak amaciyla genel bilgi olarak paylaşıyorum.
Daha önce hakkınızda olan işlemler , yapılanlar ve benzeri konularda bilgim olmadığı icin problem olmaması açısından benden ziyade çalıştığınız. Bankayla görüşün
Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Fakat benim herhangi bir yasal takip vs. olmadı. Yıl içerisinde 3 sefer asgari ücret ödediğimden dolayı bir sıkıntı yaşamıştım. Bir de 2 defa
kendi isteğimle kredi kartımı yapılandırarak kapattırdım. Çünkü taksitlendirmek uygun oluyordu. Önceleri 6 ay dediler fakat 1 yıl olacak halen aynı durum mevcut :/