Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Fakat benim herhangi bir yasal takip vs. olmadı. Yıl içerisinde 3 sefer asgari ücret ödediğimden dolayı bir sıkıntı yaşamıştım. Bir de 2 defa kendi isteğimle kredi kartımı yapılandırarak kapattırdım. Çünkü taksitlendirmek uygun oluyordu. Önceleri 6 ay dediler fakat 1 yıl olacak halen aynı durum mevcut :/
Kısa bir özel mesaj gönderiyorum