• 12-10-2016, 20:10:05
    #1
    merhaba arkdaşlar

    çok uzun zamandır araştırıyorum

    önceden vekalet ile satılıyordu şimdi ise artık ruhsat veriliyomuş bugunde okutum gürcüye falan gerek yokmuş kendimiz artık kapıdan çıkarabiliyormuşuz

    varmı tecrübesi olan araştıran bilgi sahibi

    yardımlarınızı rica ediyorum
  • 12-10-2016, 20:44:21
    #2
    Selam , gürcistanda arkadaşım yaşıyor . 15 güne yakın bende kaldım . Gezdim oraları arabalarıda inceledim . Bu konuyu da araştırdım . Arabayı sizin üstünüze yapabiliyorlar . ruhsat sizin adınıza oluyor . Normalde ruhsatı 6 ay yaşadığınızda anca alabiliyorsunuz bunu aşıyorlar . Ama bununda bir sorunu var Örnek bir trafik polisine denk geldin bu trafik polisi bir kılsa çok derin araştırmaya girer gümrük gibi yerleri arayıp senin gürcistanda 6 ay yaşayıp yaşamadığını kontrol ettirirse arabayı bağlama hakkı var .
  • 12-10-2016, 22:12:58
    #3
    KEMO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam , gürcistanda arkadaşım yaşıyor . 15 güne yakın bende kaldım . Gezdim oraları arabalarıda inceledim . Bu konuyu da araştırdım . Arabayı sizin üstünüze yapabiliyorlar . ruhsat sizin adınıza oluyor . Normalde ruhsatı 6 ay yaşadığınızda anca alabiliyorsunuz bunu aşıyorlar . Ama bununda bir sorunu var Örnek bir trafik polisine denk geldin bu trafik polisi bir kılsa çok derin araştırmaya girer gümrük gibi yerleri arayıp senin gürcistanda 6 ay yaşayıp yaşamadığını kontrol ettirirse arabayı bağlama hakkı var .
    anladım öncelikle teşekkürler peki oradan bi ev tutsak 6 ay orada ikamet etmesek ama adresimiz orası olsa (nasıl olacaksa artık) sorunu aşmış olurmuyuz

    bu facede falan gürcü arabası satanlar var onlara ihtiyacımız varmı.

    gitsek orda oto pazarına begensek alsak böyle olurmu kapıdan geçerken gürcü vatandaşa ihtiyaç varmıdır.

    bilginiz varmı bunlar hakkında
  • 12-10-2016, 22:15:34
    #4
    KEMO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam , gürcistanda arkadaşım yaşıyor . 15 güne yakın bende kaldım . Gezdim oraları arabalarıda inceledim . Bu konuyu da araştırdım . Arabayı sizin üstünüze yapabiliyorlar . ruhsat sizin adınıza oluyor . Normalde ruhsatı 6 ay yaşadığınızda anca alabiliyorsunuz bunu aşıyorlar . Ama bununda bir sorunu var Örnek bir trafik polisine denk geldin bu trafik polisi bir kılsa çok derin araştırmaya girer gümrük gibi yerleri arayıp senin gürcistanda 6 ay yaşayıp yaşamadığını kontrol ettirirse arabayı bağlama hakkı var .
    Yukarıda koyu renkli yaptığım yeri nasıl aşıyorlar? Ruhsatı sizin adınıza yapması kolay benimde çifte vatandaşlığım var fakat yurtdışından araç getirirken gümrük kontrolde pasaportunuza aracın kaç gün duracağını yazıyorlar. yani yurtdışında 6 ay kalmadan araba getirme şansınız yok. en fazla 3-5 gün veriyorlar gümrükte
  • 13-10-2016, 09:41:24
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zamanında bende aldım gürcistandan araba ama benim orada yaşayan akrabalarım var onlardan birinin üzerine aldım ondan sonra prosedür falan filan derken sıkıldım arabayı geri götürüp sattım orda. ordan araba getirip satanların büyük bir çoğunluğuda mafyavari kişiler hocam hiç bulaşmanızı tavsiye etmiyorum bir çok insan mağdur oldu onların yüzünden
  • 13-10-2016, 10:18:52
    #6
    WWT
    Üyeliği durduruldu
    hocam adamakıllı tek oluru var, avusturyadan kesin dönüş yapmış bir müşterim anlattı kesin dönüş yaptığı için bir araç getirme ve süre sınırlaması olmadan türkiyede kullanabilme hakkına sahipmiş. 2018 de gidip bu aracını satıcak ve oradan yeni aracını alıp gelip kullanıcakmış.
  • 13-10-2016, 11:40:21
    #7
    En temizi Üniv. okuyorsanız gidin erasmus yapın. Sonra gürcistan paşa paşa arabanızı getirin polis durdursada umrunuzda olmaz yasal yol sonuçta.. Ben öyle yapacağım
  • 13-10-2016, 15:22:33
    #8
    RadloF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkdaşlar

    çok uzun zamandır araştırıyorum

    önceden vekalet ile satılıyordu şimdi ise artık ruhsat veriliyomuş bugunde okutum gürcüye falan gerek yokmuş kendimiz artık kapıdan çıkarabiliyormuşuz

    varmı tecrübesi olan araştıran bilgi sahibi

    yardımlarınızı rica ediyorum
    üşenmeden hepsini oku üstad

    https://forum.donanimhaber.com/m_120126736/tm.htm
  • 13-10-2016, 15:32:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bizim burda millet gürcü plaka camaro - porsche bmw vs. geziyorlar sorunca devlet sırrı gibi saklıyorlar valla anlamadım bende merak ediyorum