merhaba arkdaşlar
çok uzun zamandır araştırıyorum
önceden vekalet ile satılıyordu şimdi ise artık ruhsat veriliyomuş bugunde okutum gürcüye falan gerek yokmuş kendimiz artık kapıdan çıkarabiliyormuşuz
varmı tecrübesi olan araştıran bilgi sahibi
yardımlarınızı rica ediyorum
Gürcistandan araba alan yada araştıran varmı.
13
●915
- 12-10-2016, 20:44:21Selam , gürcistanda arkadaşım yaşıyor . 15 güne yakın bende kaldım . Gezdim oraları arabalarıda inceledim . Bu konuyu da araştırdım . Arabayı sizin üstünüze yapabiliyorlar . ruhsat sizin adınıza oluyor . Normalde ruhsatı 6 ay yaşadığınızda anca alabiliyorsunuz bunu aşıyorlar . Ama bununda bir sorunu var Örnek bir trafik polisine denk geldin bu trafik polisi bir kılsa çok derin araştırmaya girer gümrük gibi yerleri arayıp senin gürcistanda 6 ay yaşayıp yaşamadığını kontrol ettirirse arabayı bağlama hakkı var .
- 12-10-2016, 22:12:58anladım öncelikle teşekkürler peki oradan bi ev tutsak 6 ay orada ikamet etmesek ama adresimiz orası olsa (nasıl olacaksa artık) sorunu aşmış olurmuyuzKEMO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu facede falan gürcü arabası satanlar var onlara ihtiyacımız varmı.
gitsek orda oto pazarına begensek alsak böyle olurmu kapıdan geçerken gürcü vatandaşa ihtiyaç varmıdır.
bilginiz varmı bunlar hakkında - 12-10-2016, 22:15:34Yukarıda koyu renkli yaptığım yeri nasıl aşıyorlar? Ruhsatı sizin adınıza yapması kolay benimde çifte vatandaşlığım var fakat yurtdışından araç getirirken gümrük kontrolde pasaportunuza aracın kaç gün duracağını yazıyorlar. yani yurtdışında 6 ay kalmadan araba getirme şansınız yok. en fazla 3-5 gün veriyorlar gümrükteKEMO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2016, 09:41:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.zamanında bende aldım gürcistandan araba ama benim orada yaşayan akrabalarım var onlardan birinin üzerine aldım ondan sonra prosedür falan filan derken sıkıldım arabayı geri götürüp sattım orda. ordan araba getirip satanların büyük bir çoğunluğuda mafyavari kişiler hocam hiç bulaşmanızı tavsiye etmiyorum bir çok insan mağdur oldu onların yüzünden
- 13-10-2016, 10:18:52Üyeliği durdurulduhocam adamakıllı tek oluru var, avusturyadan kesin dönüş yapmış bir müşterim anlattı kesin dönüş yaptığı için bir araç getirme ve süre sınırlaması olmadan türkiyede kullanabilme hakkına sahipmiş. 2018 de gidip bu aracını satıcak ve oradan yeni aracını alıp gelip kullanıcakmış.
- 13-10-2016, 15:22:33üşenmeden hepsini oku üstadRadloF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://forum.donanimhaber.com/m_120126736/tm.htm