KEMO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam , gürcistanda arkadaşım yaşıyor . 15 güne yakın bende kaldım . Gezdim oraları arabalarıda inceledim . Bu konuyu da araştırdım . Arabayı sizin üstünüze yapabiliyorlar . ruhsat sizin adınıza oluyor . Normalde ruhsatı 6 ay yaşadığınızda anca alabiliyorsunuz bunu aşıyorlar . Ama bununda bir sorunu var Örnek bir trafik polisine denk geldin bu trafik polisi bir kılsa çok derin araştırmaya girer gümrük gibi yerleri arayıp senin gürcistanda 6 ay yaşayıp yaşamadığını kontrol ettirirse arabayı bağlama hakkı var .
anladım öncelikle teşekkürler peki oradan bi ev tutsak 6 ay orada ikamet etmesek ama adresimiz orası olsa (nasıl olacaksa artık) sorunu aşmış olurmuyuz

bu facede falan gürcü arabası satanlar var onlara ihtiyacımız varmı.

gitsek orda oto pazarına begensek alsak böyle olurmu kapıdan geçerken gürcü vatandaşa ihtiyaç varmıdır.

bilginiz varmı bunlar hakkında