zamanında bende aldım gürcistandan araba ama benim orada yaşayan akrabalarım var onlardan birinin üzerine aldım ondan sonra prosedür falan filan derken sıkıldım arabayı geri götürüp sattım orda. ordan araba getirip satanların büyük bir çoğunluğuda mafyavari kişiler hocam hiç bulaşmanızı tavsiye etmiyorum bir çok insan mağdur oldu onların yüzünden