merhaba arkdaşlar

çok uzun zamandır araştırıyorum

önceden vekalet ile satılıyordu şimdi ise artık ruhsat veriliyomuş bugunde okutum gürcüye falan gerek yokmuş kendimiz artık kapıdan çıkarabiliyormuşuz

varmı tecrübesi olan araştıran bilgi sahibi

yardımlarınızı rica ediyorum