Selam , gürcistanda arkadaşım yaşıyor . 15 güne yakın bende kaldım . Gezdim oraları arabalarıda inceledim . Bu konuyu da araştırdım . Arabayı sizin üstünüze yapabiliyorlar . ruhsat sizin adınıza oluyor . Normalde ruhsatı 6 ay yaşadığınızda anca alabiliyorsunuz bunu aşıyorlar . Ama bununda bir sorunu var Örnek bir trafik polisine denk geldin bu trafik polisi bir kılsa çok derin araştırmaya girer gümrük gibi yerleri arayıp senin gürcistanda 6 ay yaşayıp yaşamadığını kontrol ettirirse arabayı bağlama hakkı var .