• 15-09-2016, 07:16:15
    #37
    Yalnız olmamak güzel şey cidden
  • 15-09-2016, 08:23:22
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Bende aynısını yapıyorum ama bazı fırlama ca yazışmalar hissedince agresif oluyorum.
  • 15-09-2016, 09:38:34
    #39
    efkarda basıyomu
  • 15-09-2016, 10:26:54
    #40
    Yalnız değilsin kardeş, çekirdek hariç. Ben cips alıyorum.
  • 15-09-2016, 13:18:58
    #41
    tek bende var sanıyordum. Bazen olaylar iyice sarpa sarıyor dedektif gibi inceliyorum kim suçlu diye.
  • 16-09-2016, 10:00:37
    #42
    Üyeliği durduruldu
    PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek bende var sanıyordum. Bazen olaylar iyice sarpa sarıyor dedektif gibi inceliyorum kim suçlu diye.
    Aga siz yine iyisiniz, ben okadar icine dustumki bu isin, bazen sirf bana sikayet konusu acsinlar diye millete satasip hakkimda actiklari konuyu zevkle okuyup savunma yapiyorum.. Sanirim bazen canim cok sikiliyo. Oysa ki cok hareketli bir hayatim var
  • 16-09-2016, 10:16:17
    #43
    şikayet konularını izlerken yenecek çekirdek satılır
  • 16-09-2016, 10:17:40
    #44
    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olaylara karışmayın
    Valla iyi daşanıyorsunuz ben sık sık şikayetleri okuyorumda yüzsüzlük ver arsızlıkda nirvanaya ulaşmış insanlar var. Ben olsam uğraşmadan ban atardım tabrik ederim sizi sonuna kadar bekliyorsunuz madur veya medur eden herkezin fikrini alıyorsunuz yok foruma gidecekti vs di.

    Burdan birkez daha tebrik ederim modluk çekilecek çile değil her babayid beceremez.

    Heleki benden hiç olmaz şahsen mod olsam forumda adam kalmaz neden derseniz terorist ve teror sevici yandaşı çok ben hayatta katlanamazdım sizin farklı görüşlere seygınızı tebrik ederim bende yok ha birde ota b... siyaset yapanlarıda unutmamak gerekir.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-09-2016, 10:23:39
    #45
    Şaka maka bende foruma günde 1 2 saat anca vakit ayıra biliyorum bunun büyük kısmı ban cezası konuları okumakla geçiyor çok garip bir şey