Bu da benim hobim ne yapalım...
56
●3.958
- 14-09-2016, 14:59:49Üyeliği durdurulduBu işi yapan tek manyak ben değilmişim eğlenceli konular oluyor.
- 14-09-2016, 19:18:06Güzel bir hobi, çekirdek olayı çok farklı boyutlara taşıyarak daha da güzel yapıyormuş
- 14-09-2016, 19:35:06üyelik tarihimin eskisinden beri bu forumdayım yaptığım yanlış ticaretlerde oldu körü körüne , doğru ticareti kullanamadığımda ilk defa şikayet konusu açtım 2-3 saat önce ve bu olayı düşündüm acaba moderatör olsam faydam olur muydu diye bir yanımda o parayı alıp kaçan yeni yetmeler var onları evinden alıp dağa çıkarmak ve manzara seyrettirmek isterdim
- 14-09-2016, 19:59:48Üyeliği durdurulduGözüme çarpınca bazen takılıyorum

Kimi zaman karmaşık ve çok uzun anlatımlar oluyor. Ben okurken sıkılıyorum, moderatörler sıkılmadan usanmadan okuyup, analiz edip, sonuca bağlıyorlar. Emekleri büyük, taktir ediyorum. - 14-09-2016, 20:01:13Genelde kim ne yapmış diye takip ediyordum ama kitle varmış baya 😀
Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan
hunharca bir şekilde yazılmıştır. - 14-09-2016, 20:31:25Eğer dikkatimi çekerse okuyup yazılanlardan tarafların profillerini çıkarma pratiği yapıyorum (veri madenciliğinin buralarda dikkat çekmeyen bir alanı bu)
Bazı konular çok işe yarıyor bu konuda
Özet: benide ekleyin listeye
