üyelik tarihimin eskisinden beri bu forumdayım yaptığım yanlış ticaretlerde oldu körü körüne , doğru ticareti kullanamadığımda ilk defa şikayet konusu açtım 2-3 saat önce ve bu olayı düşündüm acaba moderatör olsam faydam olur muydu diye bir yanımda o parayı alıp kaçan yeni yetmeler var onları evinden alıp dağa çıkarmak ve manzara seyrettirmek isterdim