Bu da benim hobim ne yapalım...
56
●3.958
- 05-12-2016, 14:27:07Bende şikayet konularını merak ediyorum ama sizin okadarda takıntılı değilim sadece tecrübe edinmek için yaşanılan hataları görüp aynı hataları yapmamak için okuyabiliyorum
- 17-02-2017, 16:42:15Bende ne zaman sıkılsam mola verip şikayetleri okuyorum.
Hatta soyolog gözü ile bakıp hatalı kim tahmin etmeye çalışıyorum.
Yalnız değilmişim.
- 19-03-2017, 20:32:38malum 1-2 şahıs sayesinde bu aralar oldukça hareketli zamanlar geçiriyorum
çekirdek yetişmiyor valla 
