• 05-12-2016, 14:27:07
    #55
    Bende şikayet konularını merak ediyorum ama sizin okadarda takıntılı değilim sadece tecrübe edinmek için yaşanılan hataları görüp aynı hataları yapmamak için okuyabiliyorum
  • 17-02-2017, 16:42:15
    #56
    Bende ne zaman sıkılsam mola verip şikayetleri okuyorum.
    Hatta soyolog gözü ile bakıp hatalı kim tahmin etmeye çalışıyorum.
    Yalnız değilmişim.
  • 19-03-2017, 20:32:38
    #57
    malum 1-2 şahıs sayesinde bu aralar oldukça hareketli zamanlar geçiriyorum çekirdek yetişmiyor valla