Konu
Bu da benim hobim ne yapalım...
17-02-2017, 16:42:15
#56
akdeniz1976
Bende ne zaman sıkılsam mola verip şikayetleri okuyorum.
Hatta soyolog gözü ile bakıp hatalı kim tahmin etmeye çalışıyorum.
Yalnız değilmişim.