Gözüme çarpınca bazen takılıyorum

Kimi zaman karmaşık ve çok uzun anlatımlar oluyor. Ben okurken sıkılıyorum, moderatörler sıkılmadan usanmadan okuyup, analiz edip, sonuca bağlıyorlar. Emekleri büyük, taktir ediyorum.