tek bende var sanıyordum. Bazen olaylar iyice sarpa sarıyor dedektif gibi inceliyorum kim suçlu diye.
Aga siz yine iyisiniz, ben okadar icine dustumki bu isin, bazen sirf bana sikayet konusu acsinlar diye millete satasip hakkimda actiklari konuyu zevkle okuyup savunma yapiyorum.. Sanirim bazen canim cok sikiliyo. Oysa ki cok hareketli bir hayatim var