Olaylara karışmayın
Valla iyi daşanıyorsunuz ben sık sık şikayetleri okuyorumda yüzsüzlük ver arsızlıkda nirvanaya ulaşmış insanlar var. Ben olsam uğraşmadan ban atardım tabrik ederim sizi sonuna kadar bekliyorsunuz madur veya medur eden herkezin fikrini alıyorsunuz yok foruma gidecekti vs di.
Burdan birkez daha tebrik ederim modluk çekilecek çile değil her babayid beceremez.
Heleki benden hiç olmaz şahsen mod olsam forumda adam kalmaz neden derseniz terorist ve teror sevici yandaşı çok ben hayatta katlanamazdım sizin farklı görüşlere seygınızı tebrik ederim bende yok ha birde ota b... siyaset yapanlarıda unutmamak gerekir.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi