• 23-08-2016, 18:24:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayalim hocam, instagramdan takibe aldım. Bende 7-8'inde edirne'de kamp yapacağım ilk kampım olacak bakalım
    Valla buyuk bir heyecan olsa gerek. Vize sorununu nasil cozdugunuzu merak ettim Ayrica 5-6 yil evvel sivastayken dunyayi motorla bile degil bisikletle gezen kari koca 2 ingilize rastlamistim. Adamlar avrupada sivasa gelmisler. Ustune bide bizim tarlada kamp kurmuslar Su ve yemek yardiminda bulunmustuk. Bahcedede yikanmislardi cok ilginc gelmisti

    Alinti yapmamin sebebi mobilde alintisiz yorum yapilmamasi. Affet hocam :P
  • 23-08-2016, 23:39:02
    #11
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim daha çok merak ettiğim vize olayı. Arabayla böyle bir şey yapmak istesem (Avrupa'da) ne yapmak gerekir?
    gideceğiniz ülkeye göre değişir, ama bir schengen tüm kapıları açıyor güzergahta.

    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi gezmeler, motosiklet marka model nedir? Evlenmeseydim Asya turuna çıkmayı düşünüyordum bende motorla.
    şimdilik bajaj boxer, inşallah en kısa sürede adam akıllı bir motora geçerim çok geç değil, hanımınla da gidebilirsin aslında

    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mor; yolunuz açık olsun hocam. İlerleyen dönemlerde bende ülkemizin dört bir tarafını gezdikten sonra yurt dışına açılmayı düşünüyorum.



    Bütün sorun burada başlıyor. Biz başımızı kaldırıp dünyaya bakmıyoruz. Bilgisayar başında yaşadığımızı sanıyoruz. Kamp ve doğa hayatını denemenizi öneririm. İşimiz gereği tamamen komple kopmak mümkün değil belki ama yapılacak işleri planlayıp doğaya bırakmalıyız kendimizi.



    Aynen ama ben otostop tercih ediyorum.



    Evlenmek engel değil. Eşinizle çıkın yola.

    Minik gezgini inceleyin. https://www.facebook.com/1MinikGezgin/
    sana da şimdiden iyi yolculuklar, yolda olabilmek her şeyden güzel

    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayalim hocam, instagramdan takibe aldım. Bende 7-8'inde edirne'de kamp yapacağım ilk kampım olacak bakalım
    hadi bakalım meric'in kıyısında yapmıştım ben de, yunan kapısına doğru giderken ikinci köprüyü geçince solda ağaçların içinde

    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla buyuk bir heyecan olsa gerek. Vize sorununu nasil cozdugunuzu merak ettim Ayrica 5-6 yil evvel sivastayken dunyayi motorla bile degil bisikletle gezen kari koca 2 ingilize rastlamistim. Adamlar avrupada sivasa gelmisler. Ustune bide bizim tarlada kamp kurmuslar Su ve yemek yardiminda bulunmustuk. Bahcedede yikanmislardi cok ilginc gelmisti

    Alinti yapmamin sebebi mobilde alintisiz yorum yapilmamasi. Affet hocam :P
    tarlalar vazgeçilmez ben de yapıyorum o işi, ama geçen biri ilk defa uyardı arazimden çık diye zaten amacım uyuyup gimekti ve toparlanıyordum.

    vize işi bazen zor olabiliyor ama her işin br yolu da var ayrıca vizesiz ülkeler de var bol bol. yola çıkmak için engel gibi gelmesin derim.
  • 25-08-2016, 11:59:20
    #12
    mor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gideceğiniz ülkeye göre değişir, ama bir schengen tüm kapıları açıyor güzergahta.

    şimdilik bajaj boxer, inşallah en kısa sürede adam akıllı bir motora geçerim çok geç değil, hanımınla da gidebilirsin aslında

    sana da şimdiden iyi yolculuklar, yolda olabilmek her şeyden güzel

    hadi bakalım meric'in kıyısında yapmıştım ben de, yunan kapısına doğru giderken ikinci köprüyü geçince solda ağaçların içinde

    tarlalar vazgeçilmez ben de yapıyorum o işi, ama geçen biri ilk defa uyardı arazimden çık diye zaten amacım uyuyup gimekti ve toparlanıyordum.

    vize işi bazen zor olabiliyor ama her işin br yolu da var ayrıca vizesiz ülkeler de var bol bol. yola çıkmak için engel gibi gelmesin derim.
    Ortalam bütçe nedir hocam ? Bütçenizi nasıl ayarladınız ?
  • 25-08-2016, 18:47:25
    #13
    Kafa rahat olacak ki gideceksin. Rast gele.
  • 28-08-2016, 14:38:17
    #14
    MehmetcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalam bütçe nedir hocam ? Bütçenizi nasıl ayarladınız ?
    Aylık giderleri bin liranın altında tutmaya çalışıyorum. Ona göre bir hazırlık yaptım. Aynı zamanda yolda çektiğim fotoğraflardan gelir elde etmeye çalışıyorum.

    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafa rahat olacak ki gideceksin. Rast gele.
    Eyvallah. Kafa önemli






  • 28-08-2016, 16:47:49
    #15
    Reis yanlış anlama ama biz birgün çalışmasak acız.
    Sen 3 senelik olayı nasıl hallettin parasını falan :S

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:47:49 -->-> Daha önceki mesaj 16:45:04 --

    Son bir soru daha hocam o kırmızı sarı arabanın markası ne ve ne kadar.
  • 30-08-2016, 15:57:10
    #16
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reis yanlış anlama ama biz birgün çalışmasak acız.
    Sen 3 senelik olayı nasıl hallettin parasını falan :S

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:47:49 -->-> Daha önceki mesaj 16:45:04 --

    Son bir soru daha hocam o kırmızı sarı arabanın markası ne ve ne kadar.
    Yolda çalışmaya devam edeceğim (fotoğrafla)
    bir de masraflarımı minimum tutacağım. Kamp dediğin aynı zamanda ücretsiz konaklama

    Sanırım Bajaj Qute'u diyorsun. 18 bin liraydı en son, ama önermem.
  • 11-09-2016, 13:38:31
    #17
    Selamlar, motosiklet yenilendi