• 22-08-2016, 13:50:12
    #1
    Selamlar dostlar, motosikletimle dünya seyahatine çıktım. Genellikle kamp yaparak ilerliyorum. Amacım düşük tutabildiğim bütçeyle daha çok yer görebilmek ve daha uzun süre yolda kalabilmek. Şimdilik 3-5 sene yolda olabilmeyi hedefliyorum, umarım daha uzun da sürdürebilirim.
    Kamp, motosiklet, doğa ve seyahat ilgi alanınıza giriyorsa; macerama ortak olmak için takip edebilirsiniz. Kim bilir belki yollarda da karşılaşabiliriz günün birinde. Sevgilerimle Alp.


    Instagram: motorumlanet
    www.instagram.com/motorumlanet/


    Romanya / Transfagarasan


    Sırbistan / Belgrad

  • 22-08-2016, 15:54:42
    #2
    motosiklet.net'ten takipçinim en büyük hayalim benimde motosiklet ile dünya turu
  • 22-08-2016, 16:09:31
    #3
    Havalar sıcak , Banyo olayını nasıl yapıyorsunuz. Televizyon,Bilgisayar olmadan nasıl oluyor Şahsen 2 saat pcden ayrı kalsam moralim bozuluyor.PCden ayrı kaldığım tek zaman uyuduğum zaman
  • 22-08-2016, 17:40:04
    #4
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    motosiklet.net'ten takipçinim en büyük hayalim benimde motosiklet ile dünya turu
    inşallah

    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havalar sıcak , Banyo olayını nasıl yapıyorsunuz. Televizyon,Bilgisayar olmadan nasıl oluyor Şahsen 2 saat pcden ayrı kalsam moralim bozuluyor.PCden ayrı kaldığım tek zaman uyuduğum zaman
    Derelerde nehirlerde Televizyon 10 seneden fazladır hayatımda yok. Bilgisayarı da son 3 senedir iyice azalttım, geriye dönüp baktığımda PC başında geçen zamanıma üzülmüyor değilim. Hayat en güzel böyle sanırım.
  • 22-08-2016, 18:02:02
    #5
    Benim daha çok merak ettiğim vize olayı. Arabayla böyle bir şey yapmak istesem (Avrupa'da) ne yapmak gerekir?
  • 22-08-2016, 18:26:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    @kralmchalen; tam senlik
  • 22-08-2016, 18:29:48
    #7
    İyi gezmeler, motosiklet marka model nedir? Evlenmeseydim Asya turuna çıkmayı düşünüyordum bende motorla.
  • 22-08-2016, 20:41:34
    #8
    @mor; yolunuz açık olsun hocam. İlerleyen dönemlerde bende ülkemizin dört bir tarafını gezdikten sonra yurt dışına açılmayı düşünüyorum.

    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havalar sıcak , Banyo olayını nasıl yapıyorsunuz. Televizyon,Bilgisayar olmadan nasıl oluyor Şahsen 2 saat pcden ayrı kalsam moralim bozuluyor.PCden ayrı kaldığım tek zaman uyuduğum zaman
    Bütün sorun burada başlıyor. Biz başımızı kaldırıp dünyaya bakmıyoruz. Bilgisayar başında yaşadığımızı sanıyoruz. Kamp ve doğa hayatını denemenizi öneririm. İşimiz gereği tamamen komple kopmak mümkün değil belki ama yapılacak işleri planlayıp doğaya bırakmalıyız kendimizi.

    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @kralmchalen; tam senlik
    Aynen ama ben otostop tercih ediyorum.

    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi gezmeler, motosiklet marka model nedir? Evlenmeseydim Asya turuna çıkmayı düşünüyordum bende motorla.
    Evlenmek engel değil. Eşinizle çıkın yola.

    Minik gezgini inceleyin. https://www.facebook.com/1MinikGezgin/
  • 22-08-2016, 23:39:12
    #9
    Hayalim hocam, instagramdan takibe aldım. Bende 7-8'inde edirne'de kamp yapacağım ilk kampım olacak bakalım