motosiklet.net'ten takipçinim en büyük hayalim benimde motosiklet ile dünya turu
inşallah
Havalar sıcak , Banyo olayını nasıl yapıyorsunuz. Televizyon,Bilgisayar olmadan nasıl oluyor

Şahsen 2 saat pcden ayrı kalsam moralim bozuluyor.PCden ayrı kaldığım tek zaman uyuduğum zaman
Derelerde nehirlerde

Televizyon 10 seneden fazladır hayatımda yok. Bilgisayarı da son 3 senedir iyice azalttım, geriye dönüp baktığımda PC başında geçen zamanıma üzülmüyor değilim. Hayat en güzel böyle sanırım.