@mor; yolunuz açık olsun hocam. İlerleyen dönemlerde bende ülkemizin dört bir tarafını gezdikten sonra yurt dışına açılmayı düşünüyorum.
Havalar sıcak , Banyo olayını nasıl yapıyorsunuz. Televizyon,Bilgisayar olmadan nasıl oluyor

Şahsen 2 saat pcden ayrı kalsam moralim bozuluyor.PCden ayrı kaldığım tek zaman uyuduğum zaman
Bütün sorun burada başlıyor. Biz başımızı kaldırıp dünyaya bakmıyoruz. Bilgisayar başında yaşadığımızı sanıyoruz. Kamp ve doğa hayatını denemenizi öneririm. İşimiz gereği tamamen komple kopmak mümkün değil belki ama yapılacak işleri planlayıp doğaya bırakmalıyız kendimizi.
Aynen ama ben otostop tercih ediyorum.
İyi gezmeler, motosiklet marka model nedir? Evlenmeseydim Asya turuna çıkmayı düşünüyordum bende motorla.
Evlenmek engel değil. Eşinizle çıkın yola.
Minik gezgini inceleyin.
https://www.facebook.com/1MinikGezgin/