gideceğiniz ülkeye göre değişir, ama bir schengen tüm kapıları açıyor güzergahta.
şimdilik bajaj boxer, inşallah en kısa sürede adam akıllı bir motora geçerim

çok geç değil, hanımınla da gidebilirsin aslında
sana da şimdiden iyi yolculuklar, yolda olabilmek her şeyden güzel
hadi bakalım

meric'in kıyısında yapmıştım ben de, yunan kapısına doğru giderken ikinci köprüyü geçince solda ağaçların içinde
tarlalar vazgeçilmez

ben de yapıyorum o işi, ama geçen biri ilk defa uyardı arazimden çık diye

zaten amacım uyuyup gimekti ve toparlanıyordum.
vize işi bazen zor olabiliyor ama her işin br yolu da var ayrıca vizesiz ülkeler de var bol bol. yola çıkmak için engel gibi gelmesin derim.