mor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gideceğiniz ülkeye göre değişir, ama bir schengen tüm kapıları açıyor güzergahta.

şimdilik bajaj boxer, inşallah en kısa sürede adam akıllı bir motora geçerim çok geç değil, hanımınla da gidebilirsin aslında

sana da şimdiden iyi yolculuklar, yolda olabilmek her şeyden güzel

hadi bakalım meric'in kıyısında yapmıştım ben de, yunan kapısına doğru giderken ikinci köprüyü geçince solda ağaçların içinde

tarlalar vazgeçilmez ben de yapıyorum o işi, ama geçen biri ilk defa uyardı arazimden çık diye zaten amacım uyuyup gimekti ve toparlanıyordum.

vize işi bazen zor olabiliyor ama her işin br yolu da var ayrıca vizesiz ülkeler de var bol bol. yola çıkmak için engel gibi gelmesin derim.
Ortalam bütçe nedir hocam ? Bütçenizi nasıl ayarladınız ?