GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reis yanlış anlama ama biz birgün çalışmasak acız.
Sen 3 senelik olayı nasıl hallettin parasını falan :S

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:47:49 -->-> Daha önceki mesaj 16:45:04 --

Son bir soru daha hocam o kırmızı sarı arabanın markası ne ve ne kadar.
Yolda çalışmaya devam edeceğim (fotoğrafla)
bir de masraflarımı minimum tutacağım. Kamp dediğin aynı zamanda ücretsiz konaklama

Sanırım Bajaj Qute'u diyorsun. 18 bin liraydı en son, ama önermem.