Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayalim hocam, instagramdan takibe aldım. Bende 7-8'inde edirne'de kamp yapacağım ilk kampım olacak bakalım
Valla buyuk bir heyecan olsa gerek. Vize sorununu nasil cozdugunuzu merak ettim Ayrica 5-6 yil evvel sivastayken dunyayi motorla bile degil bisikletle gezen kari koca 2 ingilize rastlamistim. Adamlar avrupada sivasa gelmisler. Ustune bide bizim tarlada kamp kurmuslar Su ve yemek yardiminda bulunmustuk. Bahcedede yikanmislardi cok ilginc gelmisti

Alinti yapmamin sebebi mobilde alintisiz yorum yapilmamasi. Affet hocam :P