• 07-07-2016, 12:19:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Borçlanmadan birikim yapamayan birisi olarak bir araba alayım hem kullanır hemde elimde sermaye olur diye düşünerek girdim bu işe

    Uzun zamandır araştırıyorum en sonunda hem bütçeme uygun hemde tip/kullanım/masraf bakımından kararı Renault Clio 1.2 'de kıldım.

    Ortalama linkteki gibi birşey almayı düşünüyorum.

    Sizlerin de yorumlarını almak istedim, daha farklı önerileriniz varsa yanlış bir karar almadan bu konuyu tartışalım
    Link
  • 07-07-2016, 16:48:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Temiz araba hocam elinde de kalmaz. Hiç düşünme. 2007 modeli var bende de satacağım gelecek ay. 27'YE. Satma nedenim manuel vitese alışamamış olmam.
  • 08-07-2016, 01:34:10
    #3
    HBGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temiz araba hocam elinde de kalmaz. Hiç düşünme. 2007 modeli var bende de satacağım gelecek ay. 27'YE. Satma nedenim manuel vitese alışamamış olmam.
    Kaza bela değişen boya vs. var mı araçta? Renk nedir?
  • 08-07-2016, 07:39:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaza bela değişen boya vs. var mı araçta? Renk nedir?
    Orjinal açık gri renk. 1.2 Benzinli 16 valf olanlardan. Güçlendirilmiş motor vs. Motoru vs çok temiz. Açılmamış motor dediklerinden. Arka bagaj kapağı falan değişti demişti sahibi bin liralık toplamda hasar kaydı var. Araçta diri, akü 4 mevsim lastikler jantlar ve daha bir çok parça 23'e alıp üstüne 5 lirada masraf ettim ama manuel vitese alışamadım uğraşamayacağım da açıkçası.
  • 08-07-2016, 12:42:13
    #5
    dostum o aracin çekişi çok kötü diye duydum. 0.9 turbo bak en azından atmosferik 1.2'leri kötü diye biliyorum
  • 08-07-2016, 18:29:55
    #6
    neden reno al bmw 3 kasa bu fiyatlara güzel bmwler bulursun. reno boşver.. ayrıca seat bak güzel tutuldu 2014 ve sonrası..

    https://www.sahibinden.com/seat-ibiz...orting=a5_desc
  • 08-07-2016, 18:38:51
    #7
    hocam 1.2 motor felan alma araba çekişi iyi olmaz rampalarda felanda zorlanır yada iyi basacan rampada 1.4 motor altı araç alma eğer satma için hemen müşteri alsın diyorsan toyota ekmek peynir gibi satarsın
  • 08-07-2016, 19:21:46
    #8
    byatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 1.2 motor felan alma araba çekişi iyi olmaz rampalarda felanda zorlanır yada iyi basacan rampada 1.4 motor altı araç alma eğer satma için hemen müşteri alsın diyorsan toyota ekmek peynir gibi satarsın
    Toyotanın kağıttan farkı yok.. Yanlış bilgi vermeyin..
  • 08-07-2016, 20:20:46
    #9
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toyotanın kağıttan farkı yok.. Yanlış bilgi vermeyin..
    Alacaksan Toyota alacaksın ne kağıdı Hyundai ya da Peugeot ile karıştırmayalım.Japon arabaları güvenlidir.