Konu
2.El Araba(1.2 Clio) Almayı Düşünüyorum, Yorumlarınız ?
08-07-2016, 01:34:10
#3
_ottomanempire_
HBGroup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Temiz araba hocam elinde de kalmaz. Hiç düşünme. 2007 modeli var bende de satacağım gelecek ay. 27'YE. Satma nedenim manuel vitese alışamamış olmam.
Kaza bela değişen boya vs. var mı araçta? Renk nedir?