Konu
2.El Araba(1.2 Clio) Almayı Düşünüyorum, Yorumlarınız ?
08-07-2016, 12:42:13
#5
Semihs
dostum o aracin çekişi çok kötü diye duydum. 0.9 turbo bak en azından atmosferik 1.2'leri kötü diye biliyorum