Merhaba arkadaşlar,

Borçlanmadan birikim yapamayan birisi olarak bir araba alayım hem kullanır hemde elimde sermaye olur diye düşünerek girdim bu işe

Uzun zamandır araştırıyorum en sonunda hem bütçeme uygun hemde tip/kullanım/masraf bakımından kararı Renault Clio 1.2 'de kıldım.

Ortalama linkteki gibi birşey almayı düşünüyorum.

Sizlerin de yorumlarını almak istedim, daha farklı önerileriniz varsa yanlış bir karar almadan bu konuyu tartışalım
Link