Konu
2.El Araba(1.2 Clio) Almayı Düşünüyorum, Yorumlarınız ?
07-07-2016, 16:48:45
#2
HBGroup
Üyeliği durduruldu
Temiz araba hocam elinde de kalmaz. Hiç düşünme. 2007 modeli var bende de satacağım gelecek ay. 27'YE. Satma nedenim manuel vitese alışamamış olmam.