Arkadaşlar mesajlarınızı okudum ve çok üzüldüm, bilinçsizce ve bilmediği konularda yorum yapan sanırım tek millet biziz, herkes ayrı telden sallamıs, oncelikle kilo alman için protein karbonhidrat karısımı kullanman lazım, yani extradan vucda harcadıgındna fazla kalori koyarsan kilo alırısn, gunluk olarak 1000 kalori artırdıgını dusunursen haftada1-1.5 ve ayda yaklasık 5 kg civarında saglıklı bir şekilde alman mümkün, kilo aldırıclar protein karbonhidrat karsımıdır,öğünlere ek olarak kullanılır, en az 3 ogun ve bu ogunlerede ara ogunler ekleyerek beslen, sabha kahvaltısı cok onemlidr. Spor yaparsan proteinleri kasa cevirmen mumkun buda hacim ve daha iri gorunmen demektir.Asla asitli içecekler içme tamamen proteini bloke edersin,hayatta herseyi içebilirisn ama asitli içecekelrin verdiği zararı vucuda veremezsin. Ayrıntı için irtibatada gecebilirsin. Msn adresim
gkirca@hotmail.com, bu arada antrenorluk yapmaktayım...