• 19-04-2008, 21:16:35
    #19
    Vega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünlerle falan kilo alınmaz.Akşam yatarken yemek ye bol bol kola iç hatta bunları bile yapmana gerek yok bu gidişle bilgisayardan kalkmazsan dombili olursun yakında
    yok ya bence bilgisayar başında oturmak değil yapı meselesi,8 senedir pc başındayım..kilom 49 hala
  • 19-04-2008, 21:30:35
    #20
    Misafir
    Vega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünlerle falan kilo alınmaz.Akşam yatarken yemek ye bol bol kola iç hatta bunları bile yapmana gerek yok bu gidişle bilgisayardan kalkmazsan dombili olursun yakında
    kola kilo yapar derler ben kilo almaya başladım başlayalı kola içemiyorum canım da hiç istemiyor önceden günde 1-1.5 litre temizlerdim şimdi çok nadir günde bir kutu kolayı bile bitiremiyorm yarısında şişiyorum isteksizlik oluyor bence kilo milo yapmıyor aksine şişirip iştah kapatıyor kola
  • 19-04-2008, 22:01:40
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Bu ürünlerden alcamda kesin hangisini alcam 170 ytl ede var 60 ytlede
  • 20-04-2008, 00:42:21
    #22
    Misafir
    Invoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ürünlerden alcamda kesin hangisini alcam 170 ytl ede var 60 ytlede
    profesyonel birinden yardım al bence bu konuda kulaktan dolma bilgilerle iş yapma sağlık bu hiçbirşeye benzemez
  • 12-05-2008, 00:30:29
    #23
    Arkadaşlar mesajlarınızı okudum ve çok üzüldüm, bilinçsizce ve bilmediği konularda yorum yapan sanırım tek millet biziz, herkes ayrı telden sallamıs, oncelikle kilo alman için protein karbonhidrat karısımı kullanman lazım, yani extradan vucda harcadıgındna fazla kalori koyarsan kilo alırısn, gunluk olarak 1000 kalori artırdıgını dusunursen haftada1-1.5 ve ayda yaklasık 5 kg civarında saglıklı bir şekilde alman mümkün, kilo aldırıclar protein karbonhidrat karsımıdır,öğünlere ek olarak kullanılır, en az 3 ogun ve bu ogunlerede ara ogunler ekleyerek beslen, sabha kahvaltısı cok onemlidr. Spor yaparsan proteinleri kasa cevirmen mumkun buda hacim ve daha iri gorunmen demektir.Asla asitli içecekler içme tamamen proteini bloke edersin,hayatta herseyi içebilirisn ama asitli içecekelrin verdiği zararı vucuda veremezsin. Ayrıntı için irtibatada gecebilirsin. Msn adresim gkirca@hotmail.com, bu arada antrenorluk yapmaktayım...
  • 12-05-2008, 06:44:16
    #24
    4 senedir ailemden uzakta yemek yapmayı bilmeyen biri olarak sanırım kilo almam imkansız can sıkıntısı stress + bide yemek yok 10 kilo felan verdim 4 senede kilo almam gerekirken bide.. nasıl iş ya kimi almaya çalışıyo kimi vermeye

    kadın gibi vücudum oldu ya
  • 12-05-2008, 07:21:58
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Herkes fazladan yakınır sende olmayan için yakınıyorsn

    Kilo almak isteyenler fındık fıstık, cips ve kola'yı masaüstünüzden ayırmayın
  • 12-05-2008, 17:46:44
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Kilo alamama sorunu bende de var.. Aynen yemek yeterince yiyorum ama kilo almıyorum. Neredeyse 2-3 senedir aynı kilodayım.52 kiloyum Sanıyorum bünye meselesi. Yediğimizi çabuk yakıyoruz. Ama bunu dert etmeye gerek yok. Sen düzenli beslen yeter. 4-5 sene sonra da kilo vermeye çalışırsın, genelde böyle oluyor sonradan kilo alınıyor.

    Not: Bal verelim sana ondan ye Şu anda elimizde yok ama ağustos ayında çıkacak.
  • 12-05-2008, 17:48:39
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hergün yemek ye et en cok ye yagli yemek.. en cok geceleri ye pasa gibi olursun