Ürünlerle falan kilo alınmaz.Akşam yatarken yemek ye bol bol kola iç hatta bunları bile yapmana gerek yok bu gidişle bilgisayardan kalkmazsan dombili olursun yakında
yok ya bence bilgisayar başında oturmak değil yapı meselesi,8 senedir pc başındayım..kilom 49 hala