Fatich adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
43
●3.993
Sonra izbandut gibi olunca bana gelmeyin ama
Metodlar denendi, işe yaramıyor. Biraz da bünye meselesi.
Kola bağımlısıydım kola içmediğim zamanlar sinir oluşuyordu bende oraya gittiğimden beri kolayı az tüketmeye başladım ve sinir ortadan kalkdı.Birde Çiy kabak çekirdeği ye kavrulmamış