Kilo alamama sorunu bende de var.. Aynen yemek yeterince yiyorum ama kilo almıyorum. Neredeyse 2-3 senedir aynı kilodayım.52 kiloyum

Sanıyorum bünye meselesi. Yediğimizi çabuk yakıyoruz. Ama bunu dert etmeye gerek yok. Sen düzenli beslen yeter. 4-5 sene sonra da kilo vermeye çalışırsın, genelde böyle oluyor sonradan kilo alınıyor.
Not: Bal verelim sana ondan ye
Şu anda elimizde yok ama ağustos ayında çıkacak.