Vega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürünlerle falan kilo alınmaz.Akşam yatarken yemek ye bol bol kola iç hatta bunları bile yapmana gerek yok bu gidişle bilgisayardan kalkmazsan dombili olursun yakında
kola kilo yapar derler ben kilo almaya başladım başlayalı kola içemiyorum canım da hiç istemiyor önceden günde 1-1.5 litre temizlerdim şimdi çok nadir günde bir kutu kolayı bile bitiremiyorm yarısında şişiyorum isteksizlik oluyor bence kilo milo yapmıyor aksine şişirip iştah kapatıyor kola