• 31-03-2016, 18:05:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kablosuz ağlarda verici kısmında çalışan cihazlarda kapasite çok düşüktür. (Kullanıcı sayısı olarak)


    Örneğin reklamlarda bahsedilen 375 Mbps hız olayı bir baz istasyonunun max seviyede verebileceği bir hızdır aynı anda 10 yada 15 kullanıcıya 375 Mbps hızı verebilmesi pek mümkün değildir.

    Örneklemek gerekirse;
    Kablo alt yapısı ile 10 kullanıcıya fiber hizmeti verebilmek için gereken yatırım 5 bin tl ise.

    Kablosuz alt yapısı ile 10 kullanıcıya fiber hızında bir hizmet verebilmek 20 bin tl.
    Peki vodafone telekom turkcell bu kadar baz istasyonu kurmuşken neden sadece mobil için hizmet veriyor? yani superonline ttnet gibi internet sağlayıcıları olamazlar mı ?
  • 31-03-2016, 19:37:20
    #11
    Şimdi biz ttnet kullanıyoruz malum. Hız 2 3 mb. (Paket sözde 16)

    Yarın bu hız artacak mı?
    Paket süremiz bitiyor. Yenilemek mantıklı mı?

    Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan hunharca bir şekilde yazılmıştır.
  • 31-03-2016, 19:42:16
    #12
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi biz ttnet kullanıyoruz malum. Hız 2 3 mb. (Paket sözde 16)

    Yarın bu hız artacak mı?
    Paket süremiz bitiyor. Yenilemek mantıklı mı?

    Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan hunharca bir şekilde yazılmıştır.
    Hiç bir firmayla sözleşme imzalamayın hocam.

    İnternet fiyatları Hazirandan sonra ucuzluyacak ve BTK`nın yeni çıkaracağı madde ile kotalar mecburi olarak artıcak.

    Eğer ttnet ile sözleşmeniz biterse kısa süreliğine TürkNet firmasına geçmenizi öneririm..

    Sözleşme vs. istemiyorlar ve 16 megabite kadar 150 GB kotalı internet 59,99 TL ayrıca her yöne 1000 DK bedava ev telefonu veriyor, ister kullanın ister kullanmayın..

    Türknet ile bir süre idare edersiniz haziran ve temmuzdan sonra firmalar yeni paket çıkarınca uygunsa onlara geçersiniz, nasılsa sözleşmeniz olmadığından ceza filan ödemezsiniz..

    Türkneti beğenirseniz devam edersiniz zaten
  • 31-03-2016, 19:52:36
    #13
    Türk Telekom (AVEA) 4.5G yi test etmek için Nisan ayı boyunca 10 GB internet hediye etti. Bakalım ne kadar harcıyacağız.
  • 31-03-2016, 20:31:13
    #14
    21. Yüzyılın, 2016 mart ayında
    en azından akk'sız 20 mbit download 2 mbit upload hızı en doğal hakkımız.
    bunu bile alamıyorken, reklamlarda uçuk seçik rakamlar komik geliyor. Kota olduktan sonra isterse 1 gbit download/upload olsun.

    http://www.speedtest.net/result/5213585429.png

    yarın 75 gb akk kalkar..
  • 31-03-2016, 22:55:25
    #15
    netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21. Yüzyılın, 2016 mart ayında
    en azından akk'sız 20 mbit download 2 mbit upload hızı en doğal hakkımız.
    bunu bile alamıyorken, reklamlarda uçuk seçik rakamlar komik geliyor. Kota olduktan sonra isterse 1 gbit download/upload olsun.

    http://www.speedtest.net/result/5213585429.png

    yarın 75 gb akk kalkar..
    hızın kötü ama ping süper hocam
  • 31-03-2016, 23:28:58
    #16
    @garbiyar; kabin dibimde...
  • 31-03-2016, 23:37:54
    #17
    heyecanla bekliyoruz
  • 31-03-2016, 23:40:20
    #18
    Arkadaşlar Vodafone nisan sonuna kadar kotaları kaldırıyor paket aşım ücreti almayarak test etmemizi sağlayacak bilginiz olsun.