MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi biz ttnet kullanıyoruz malum. Hız 2 3 mb. (Paket sözde 16)

Yarın bu hız artacak mı?
Paket süremiz bitiyor. Yenilemek mantıklı mı?

Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan hunharca bir şekilde yazılmıştır.
Hiç bir firmayla sözleşme imzalamayın hocam.

İnternet fiyatları Hazirandan sonra ucuzluyacak ve BTK`nın yeni çıkaracağı madde ile kotalar mecburi olarak artıcak.

Eğer ttnet ile sözleşmeniz biterse kısa süreliğine TürkNet firmasına geçmenizi öneririm..

Sözleşme vs. istemiyorlar ve 16 megabite kadar 150 GB kotalı internet 59,99 TL ayrıca her yöne 1000 DK bedava ev telefonu veriyor, ister kullanın ister kullanmayın..

Türknet ile bir süre idare edersiniz haziran ve temmuzdan sonra firmalar yeni paket çıkarınca uygunsa onlara geçersiniz, nasılsa sözleşmeniz olmadığından ceza filan ödemezsiniz..

Türkneti beğenirseniz devam edersiniz zaten