• 31-03-2016, 23:52:59
    #19
    Son dakikalara girdik bakalım.
  • 01-04-2016, 00:03:02
    #20
    Ağır fakiriz ss atında gözümüz şenlensin

    Bu mesaj nokia 3310 dan yazılmıştır
  • 01-04-2016, 00:04:10
    #21
    4.5G kutlayın
  • 01-04-2016, 00:09:39
    #22
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir firmayla sözleşme imzalamayın hocam.

    İnternet fiyatları Hazirandan sonra ucuzluyacak ve BTK`nın yeni çıkaracağı madde ile kotalar mecburi olarak artıcak.

    Eğer ttnet ile sözleşmeniz biterse kısa süreliğine TürkNet firmasına geçmenizi öneririm..

    Sözleşme vs. istemiyorlar ve 16 megabite kadar 150 GB kotalı internet 59,99 TL ayrıca her yöne 1000 DK bedava ev telefonu veriyor, ister kullanın ister kullanmayın..

    Türknet ile bir süre idare edersiniz haziran ve temmuzdan sonra firmalar yeni paket çıkarınca uygunsa onlara geçersiniz, nasılsa sözleşmeniz olmadığından ceza filan ödemezsiniz..

    Türkneti beğenirseniz devam edersiniz zaten
    www.databir.net adresinden sözleşmesiz paket fiyatlarımızı görebilirsiniz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:09:39 -->-> Daha önceki mesaj 00:06:15 --

    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.5G kutlayın
    3g yavaşladı
    http://www.speedtest.net/my-result/a/1840183062
  • 01-04-2016, 00:10:53
    #23
    Hala aynı 3g gözüküyor LTE seçmeme rağmen
  • 01-04-2016, 00:10:57
    #24
    Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 0.2G'de bugta kaldım galiba
  • 01-04-2016, 00:11:49
    #25
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.5G kutlayın
  • 01-04-2016, 00:15:30
    #26
    İstanbul Şile'den bildiriyorum.

    Download : 86
    Upload: 18

    Hayırlı olsun.
  • 01-04-2016, 00:16:28
    #27
    AN İtibari ile 2gb olan netim şu anda

    17ye çıktı
    1.9 da upload

    Ne değişti nerede 300 500 300 500

    AVEA

    12.25 MB
    1.25 MB