VASP - Bomba Şakası / Bomb Prank(Polis Baskını Yedik)
15
●960
- 27-12-2015, 18:44:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 27-12-2015, 19:01:46Üyeliği durdurulduHaklısın öyle hanzolar çok varantijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2015, 07:47:18hep merak etmişimdir. şakayı yaptığınız kişi kalp krizi geçirse, sara krizine girse, sinir krizine girse, bunun zararını nasıl karşılayacaksınız. İnsanların rızası olmadan şaka yapıyorsunuz, şahsen bana yapılsa farklı karşılık verirdim.VASPofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle