• 27-12-2015, 18:00:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bazıları gerçekten komik haz veriyor, bazıları ise gerçekten çok sıkıyor. Sağlam bir rota belirlemenizi öneririm.
  • 27-12-2015, 18:44:42
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=tDxg4bmwthM
  • 27-12-2015, 19:01:46
    #12
    Üyeliği durduruldu
    antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir gün belinde silahı olan birisine denk gelirseniz, ömrünüz boyunca şaka kelimesini duymak istemeyebilirsiniz. Ha tabi yaşarsanız.
    Haklısın öyle hanzolar çok var
  • 27-12-2015, 20:35:57
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu Tür şakalar hoş değil.Zaten Türkiye zor günler geçiriyor başka macera arayın kendinize bence.Gidin dağda filan kalın kamp yapın cok daha maceralı olur bence.
  • 28-12-2015, 17:13:09
    #14
    Düşüncelerim karıştı bi yandan ülkenin geldiği hal, bombalar,silahlar,teroristler biyandan ülkenin biraz tebessüm etmeye ihtiyacı olduğu düşüncesi kafamı bulandırdı yinede güzel olmuş.
  • 28-12-2015, 21:07:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    şimdiden toprağınız bol olsun hocam
  • 29-12-2015, 07:47:18
    #16
    VASPofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VASP Bu sefer çok tehlikeli bir şaka yaptı! Polisler geldi , GBT ler soruldu.. Bu hafta kar maskesi taktık ve boş bir çantayı bomba gibi insanların önüne/yanına bıraktık.. Aksiyonu bol şakamızı paylaşmayı , kanalımıza abone olmayı unutmayın!!
    https://www.youtube.com/watch?v=eZIWBqLNFlI


    Keyifli Seyirler Yorumlarınız Bizim İçin Önemli

    Kader Birliğimize Katıl : https://goo.gl/Ncus2i
    hep merak etmişimdir. şakayı yaptığınız kişi kalp krizi geçirse, sara krizine girse, sinir krizine girse, bunun zararını nasıl karşılayacaksınız. İnsanların rızası olmadan şaka yapıyorsunuz, şahsen bana yapılsa farklı karşılık verirdim.