VASPofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VASP Bu sefer çok tehlikeli bir şaka yaptı! Polisler geldi , GBT ler soruldu.. Bu hafta kar maskesi taktık ve boş bir çantayı bomba gibi insanların önüne/yanına bıraktık.. Aksiyonu bol şakamızı paylaşmayı , kanalımıza abone olmayı unutmayın!!
https://www.youtube.com/watch?v=eZIWBqLNFlI


Keyifli Seyirler Yorumlarınız Bizim İçin Önemli

Kader Birliğimize Katıl : https://goo.gl/Ncus2i
hep merak etmişimdir. şakayı yaptığınız kişi kalp krizi geçirse, sara krizine girse, sinir krizine girse, bunun zararını nasıl karşılayacaksınız. İnsanların rızası olmadan şaka yapıyorsunuz, şahsen bana yapılsa farklı karşılık verirdim.