• 27-12-2015, 13:36:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    VASP Bu sefer çok tehlikeli bir şaka yaptı! Polisler geldi , GBT ler soruldu.. Bu hafta kar maskesi taktık ve boş bir çantayı bomba gibi insanların önüne/yanına bıraktık.. Aksiyonu bol şakamızı paylaşmayı , kanalımıza abone olmayı unutmayın!!
    https://www.youtube.com/watch?v=eZIWBqLNFlI


    Keyifli Seyirler Yorumlarınız Bizim İçin Önemli

    Kader Birliğimize Katıl : https://goo.gl/Ncus2i
  • 27-12-2015, 14:46:13
    #2
    Bir gün belinde silahı olan birisine denk gelirseniz, ömrünüz boyunca şaka kelimesini duymak istemeyebilirsiniz. Ha tabi yaşarsanız.
  • 27-12-2015, 14:51:01
    #3
    antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir gün belinde silahı olan birisine denk gelirseniz, ömrünüz boyunca şaka kelimesini duymak istemeyebilirsiniz. Ha tabi yaşarsanız.
    Arkadaşa katılıyorum, hiç beklemediğiniz bir tepki gelebilir, dikkat edin
  • 27-12-2015, 14:54:17
    #4
    Yakalayıp döven felan olmadımı ?
  • 27-12-2015, 14:58:50
    #5
    Tehlikeli işler hocam. BKNZ.
    BKNZ.
  • 27-12-2015, 15:05:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ne Şakası Yapalım Dediğinizde Ben Söylemiştim

    Grurlandım
  • 27-12-2015, 15:30:36
    #7
    MelihCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tehlikeli işler hocam. BKNZ.
    BKNZ.
    Bunun gerçek olduğunu düşünmüyorsun dimi
  • 27-12-2015, 16:30:22
    #8
    Rikisli bir şaka
  • 27-12-2015, 17:21:58
    #9
    Kalabalıkta iyi olurdu ama riskli , Gece olmasıda kötü olmuş.