VASP Bu sefer çok tehlikeli bir şaka yaptı! Polisler geldi , GBT ler soruldu.. Bu hafta kar maskesi taktık ve boş bir çantayı bomba gibi insanların önüne/yanına bıraktık.. Aksiyonu bol şakamızı paylaşmayı , kanalımıza abone olmayı unutmayın!!
https://www.youtube.com/watch?v=eZIWBqLNFlI


Keyifli Seyirler Yorumlarınız Bizim İçin Önemli

Kader Birliğimize Katıl : https://goo.gl/Ncus2i