Konu
VASP - Bomba Şakası / Bomb Prank(Polis Baskını Yedik)
28-12-2015, 17:13:09
#14
tatar59
Düşüncelerim karıştı bi yandan ülkenin geldiği hal, bombalar,silahlar,teroristler biyandan ülkenin biraz tebessüm etmeye ihtiyacı olduğu düşüncesi kafamı bulandırdı
yinede güzel olmuş.