Konu
VASP - Bomba Şakası / Bomb Prank(Polis Baskını Yedik)
27-12-2015, 20:35:57
#13
Kirkbir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu Tür şakalar hoş değil.Zaten Türkiye zor günler geçiriyor başka macera arayın kendinize bence.Gidin dağda filan kalın kamp yapın cok daha maceralı olur bence.