Merhaba,
Forum da şu an için moderatör adına şikayet konusu açmak yasak mı ve aynı zaman da -tradera karşılık ben de eksi trader verebilirmiyim?
Moderatör için şikayet açmak yasak mı?
3
●525
- 30-10-2015, 09:57:34Kişisel ise yasak değil sanırım, moderatörlüğüne binaen açmak yasak diye biliyorum ancak ticaret yaptıysanız açabilirsin. Ben seneler önce açmıştım özür diledikten sonra açtığım şikayet konusunu silmişti.weStarz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer haksız yere itrader verildiğini düşünüyorsan buraya yazabilirsin.
https://www.r10.net/sikayetim-var/147...e-basligi.html - 30-10-2015, 09:58:50Üyeliği durdurulduTeşekkürler kişisel açıcam, bir kaç kişi daha mesaj yazsın da kesin olsun.abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle