• 30-10-2015, 09:34:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Forum da şu an için moderatör adına şikayet konusu açmak yasak mı ve aynı zaman da -tradera karşılık ben de eksi trader verebilirmiyim?
  • 30-10-2015, 09:57:34
    #2
    weStarz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Forum da şu an için moderatör adına şikayet konusu açmak yasak mı ve aynı zaman da -tradera karşılık ben de eksi trader verebilirmiyim?
    Kişisel ise yasak değil sanırım, moderatörlüğüne binaen açmak yasak diye biliyorum ancak ticaret yaptıysanız açabilirsin. Ben seneler önce açmıştım özür diledikten sonra açtığım şikayet konusunu silmişti.

    Eğer haksız yere itrader verildiğini düşünüyorsan buraya yazabilirsin.
    https://www.r10.net/sikayetim-var/147...e-basligi.html
  • 30-10-2015, 09:58:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişisel ise yasak değil sanırım, moderatörlüğüne binaen açmak yasak diye biliyorum ancak ticaret yaptıysanız açabilirsin. Ben seneler önce açmıştım özür diledikten sonra açtığım şikayet konusunu silmişti.

    Eğer haksız yere itrader verildiğini düşünüyorsan buraya yazabilirsin.
    https://www.r10.net/sikayetim-var/147...e-basligi.html
    Teşekkürler kişisel açıcam, bir kaç kişi daha mesaj yazsın da kesin olsun.
  • 30-10-2015, 10:21:34
    #4
    Evet yöneticiler hakkında şikayet konusu açmak yasak. Şikayetinizi Andex veya Coskun'a özel olarak bildirebilirsiniz.