Konu
Moderatör için şikayet açmak yasak mı?
30-10-2015, 10:21:34
#4
felek28
Evet yöneticiler hakkında şikayet konusu açmak yasak. Şikayetinizi
Andex
veya
Coskun
'a özel olarak bildirebilirsiniz.